[OT] Programovani pro Windows , VS 2010 , tvorba DLL?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Listopad 4 13:56:14 CET 2010

WINAPI / APIENTRY je symbol (makro) pre urcitu volaciu konvenciu.
Skuste F12, pravdepodobne je konvencia v oboch pripadoch rovnaka...

LPCWSTR je pointer na widechar retazec, t.j. unicode. V MSVS si mozte
pre projekt nastavit, ci chcete mat v DLL unicode, alebo nie. To sa
rozhodnite najlepsie podla aplikacie, ktora bude Vasu DLL pouzivat.

miro