Elaborat pro deti - kmitoctove spektrum - kritizujte

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Listopad 4 11:23:34 CET 2010

no vidite, na kazdom tom obrazku je uvedena len jedna-dve informacie,
ale zato systematicky a kompletne. Nie 30 roznych vlakien kde je u
kazdeho uvedena len mala cast. Osobne mne viacej vyhovujke tento styl,
ale ako som uz vravel je to moj nazor, inemu moze samozrejme vyhovovat
iny styl.