plynuly rozbeh cerpadla

Čtvrtek Listopad 4 09:49:26 CET 2010

No ale u motoru s rozběhovým kondenzátorem nebude pořádně fungovat ani
ten frekvenční měnič. Při hodně odlišném kmitočtu kondenzátor ztratí
svoji funkci. Protože jde opravdu jen o to snížit ne otáčky, ale
kroutící moment řádově v desetinách vteřiny, asi bych zkusil buď to relé
s odporem (možná až moc součástek, omezená životnost kontaktů) nebo jak
už jsem tady jednou psal, NTC termistor.
http://www.gme.cz/cz/s235e008-p118-085.html

Anděl