plynuly rozbeh cerpadla

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Listopad 4 07:32:59 CET 2010

Zdravím,
  pánové, tohle všechno určitě bude fungovat, ale věřte mi, i ten předřadný
odpor a zpožděné relé bude fungovat a myslím, že pro danou aplikaci postačí.
Výhody:   - Vůbec neruší
          - extrémně jednoduché
	  - Nemění spektrum sítě, takže motoru ani rozběhovému C nevadí
	  - Odpor je v činnosti jen krátkou dobu, takže nemusí být dimenzován
	    na plný výkon
Nevýhody: - Hodnota odporu a zpoždění relé se musí určit nejspíše
            experimentálně
	  - Hodnota odporu bude patrně dosti kritická, při menší než správné
	    bude efekt malý a při větší než správné se bude motor špatně
	    rozbíhat (obecně není regulace indukčních motorů odporem
	    doporučována, zde se jedná o zamezení plné dodávky energie, která
	    by způsobila prudký rozběh motoru, ale o dodání dostatečného
	    množství pro pomalejší rozběh.
Zdraví Pavel.