plynuly rozbeh cerpadla

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 4 00:42:22 CET 2010

 4.11.2010, 0:36:26

Nu, improvizovat za par kacek jde i dokonalej. Jeden triak, jeden
casovac (555, 556 nebo OZ LM358 LM324 apod.) a trocha smeti okolo.
Proste klasicka analogarina. Nebo triak a jeden PIC (ATMEL, ARM atd.).
Vse soucaskove za par drobnych, ale pokud nemam k dispozici hotove
reseni (ja nemam) tak i neco vyvojarske prace.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz