generovani kratkeho pulzu

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Listopad 3 15:22:12 CET 2010

oneskorenie sa da realizovat s obvodom ako napriklad
http://www.datadelay.com/datasheets/3d3424.pdf (rovno CMOS)
alebo
http://www.datadelay.com/datasheets/3d3424.pdf (ECL)
a za to strcit dostatocne rychle hradlo. O dlzke hran nic nehovorite,
takze neviem ci postaci nejaky moderny cmos alebo ecl.

Na kompenzaciu vlozneho oneskorenia oneskorovacieho cipu sa da pouzit
druhy taky isty cip, alebo linka na plosnom spoji.

Dalsou moznostou je pouzit napriklad RS flipflop ktory ma S pripojene na
zaciatok oneskorovacej linky a R pripojene trochu dalej na tu linku.
Takze tym istym riadiacim pulzom (jeho hranou) to sposutite aj
zastavite. Riaditelne oneskorenie sa da realizovat multiplexorom na tom
oneskorovacom vedeni.

Na takto nekonkretnu otazku sa bohuzial presnejsie odpovedat zrejme neda.

b.