recovery routeru 5460

Pavel hw na itherm.cz
Úterý Listopad 2 18:47:42 CET 2010

Ahoj vsem,

dneska se mi nejak zadarilo a zrusil jsem si dva routery.

- prvni je klon WL5460, mel jsem tam firmware verzi 5460V2e8 a delal jsem
upgrade na e18 (potreboval jsem router z WANu na Wifi) po upgrade ale
nenebehl a jedine co se dalo rozchodit bylo recovery pomoci tftp, ktere ale
bohuzel umrelo opet do stejneho stavu. Proto jsem dal prehrat i boot a
vysledkem je ze je uplne mrtvy.
Nema nekdo zkusenost jak tam pomoci JTAG nahrat i ten boot?

- druhy je z DX tento http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21635 dosud
chodil v pohode v modu bridge. Pri prepnuti do modu routeru a AP, tak
fungoval ale jen s vychozi IP adresou na LAN strane. kdyz jsem ji ale
zmenil, tak nechodil i kdyz byla routovaci tabulka nastavena spravne. takze
jsem opet zkusil udelat upgrade, podle odkazu na foru... vysledkem je 4
portovy hub, WAN port, ani wifi nechodi, do web rozhrani se neda dostat.
Bohuzel ani nevim jak udelat recovery.

Diky za pripadne nakopnuti nebo rady, je mi jedno ktery z tech kousku
rozchodim.
JTAG mam jen v Prestu, seriak na 3V3 si uz chystam ...

Pavel