Nabidka prevzeti zakazky

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Listopad 2 15:09:53 CET 2010

Zdravim,

bohuzel jsem nejak neodhadl svoje casove moznosti a slibil jsem udelat
ridici jednotku pro rucni rizeni osy stroje (krokac/servo). Firma uz dva
roky pouziva jedno moje rizeni a tak se na mne znovu obratili s tim, ze
by chteli neco podobneho, ale o neco rozsahlejsiho.

V podstate se jedna o zarizeni, ktere po zapnuti najede na referenci a
ceka na stisk jednoho z n tlacitek, pod kterymi jsou ulozene polohy na
ose. Po stisknuti se provede rampovany odjezd na ulozenou polohu.

Ulozeni se provede rucnim najetim na polohu a jejim ulozenim do RJ.

Vetsi podrobnosti kdyztak sdelim.

--
Radek Vicek