komunikacia cez USB HID

Jozo svk421 na zoznam.sk
Úterý Listopad 2 11:15:35 CET 2010

Zdravim,
v piatok som sa tu pytal na jednu vec okolo GPRS. Dnes som narazil na
mensiu neprijemnost ohladne USB komunikacie.  V procesore (PIC32) mi
bezi USB stack s HID device. Vygooglil som jednoduchy zdrojak na PC
stranu - jedna funkcia na vyhladanie device podla VID/PID  + vytvorenie
handlerov a potom uz len WriteFile / ReadFile na prenos 64-bajtovych
paketov. Vsetko pekne funguje, akurat chybycka krasy je, ze cas medzi
vyslanim paketu a prijatim odpovede je cca 15ms.

Dal som si pre istotu klikat pinmi, aby som vylucil chybu na strane PIC,
ale tam to vyzera ok. Prerusenie generovane  USB radicom chodi
pravidelne kazdu milisekundu, pri prijati alebo poslani paketu sa
zopakuje po par desiatkach us. Takze to bude zrejme HID driverom na PC.
Mam pravdu, alebo je sanca to zlepsit? Je to prvykrat, co pouzivam USB
inak ako cez FTDI, takze sa ospravedlnujem za laicke otazky...

j.