radiostanice propojitelna s PC

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Listopad 1 21:41:45 CET 2010

Díky - tak jsem zase o kousek chytrejsi, no od dob co sem mel CBcko se toho
hodne zmenilo ... ted vim, existuji i jine veci nez 27mhz a DTMF
- stanice se programuji pomoci spesl kablu a softu a jde s tim delat spousta
veci (a to i s na prvni pohled blbou ruckou co ma 3 tlacitka a 1 ledku :-D

- možná nakonec vyberu neco od HYT - uvidime s jakym resenim prijdou
http://www.wifi-obchod.cz/index.php?page=shop.browse&category_id=18&option=c
om_virtuemart&Itemid=70

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Miroslav Mraz
Sent: Monday, November 01, 2010 11:50 AM
To: HW-news
Subject: RE: radiostanice propojitelna s PC

http://www.motorola-radiostanice.cz/c/radiostanice/prenosne-rucni/cp-serie/

> bohuzel o modulaci nepisou nic - asi je to tajne ...

Opravdu, asi to považují za samozřejmé, není to ani v manuálu. Takže
modulace bude NBFM. Motorola řady GM3x0 má vzadu aplikační konektor o
20. nebo 24. pinech, na který lze vyvést modulační signály (vstup i
výstup) a jednoduchou signalizaci v úrovních TTL - signály PTT, SQUELCH
+ až 5 signálů pro přepínání kanálů. Přiřazení signálů na jednotlivé
špičky konektoru vám musí provést prodejce - je to záležitost software.
Tímto způsobem jsme připojovali radiostanice k PC docela běžně i když se
tím neřeší selektivní volba - tu je nutné řešit buď samostatným obvodem
např. fy CML, nebo v dnešní době spíš pomocí software. DTMF signalizace
se totiž v praxi u rádií moc nepoužívá (není dobře definována délka
tónu), daleko častěji narazíte na ZVEI nebo CCIR.

Mrazík