Držáky topných kabelů - pájení okapů

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Listopad 1 18:22:16 CET 2010

Chce to klasicke pajedlo s medenou spickou, okapy jsem delal s vykonem
asi 250W a pohoda.
Bacha, propali se to jako prd, plamenem bych na to vubec nesahal ;-)
Jako pajeci kapalina jde pouzit klasicky HCl + zinek
Cin jakykoli klempirsky s olovem