Ulozeni dat na nekolik desetileti.

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Květen 31 21:38:33 CEST 2010

No ja ho taky nikdy nezkousel, ale lidem se to libi takze to ma
budoucnost ;-)
Ale vazne, myslim, ze umistenim na vhodne servery lze zajistit vecnost
datovym souborum - a o zalohovani se stara automaticky nekdo jiny, sama
pozitiva ;-)