OT: Ulozeni dat na nekolik desetileti.

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Pondělí Květen 31 19:09:02 CEST 2010

JJ jeden priklad za vsechny, nedavno jsem neco restauroval a protoze jsem
chtel pouzit dobove postupy chtel jsme si neco umychat podle
knihy z roku 1935, tedy nic az tak moc stareho tu dobu zazil jeste můj deda.
Presto neresitelny problem, sehnat tuk z vorvane je naprosto nemozne, v te
dobe zrejme berne dostupna vec, sterjne tak sandarak, je pomerne obtizne
dostupny, ale nemusime tak daleko, zkuste sehnat surik nebo karbid a to se
bavime o zivote jednoho človeka a naprosto triviálních vecech. :-)

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Monday, May 31, 2010 6:42 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Ulozeni dat na nekolik desetileti.

No to je ale problem...v dnesnim technologickem boomu je otazkou zda lze
takto generalizovat.

Problem je IMHO v tom, ze cim jednodussi, dostupnejsi a trvanlivejsi
reseni tim je ta sance na to data zpracovat vetsi. Ostatne to je duvod
proc zdejsi debata skoncila u papiru a tuzky - k precteni informace
nepotrebujete nic nez jedno zdrave oko a mozek.
Technologie se mohou natolik zmenit, ze s kremikem se budete treba
potkavat zase jenom jako kusem sutru - treba tim, ze se prejde na
biotechnologicke pocitace, ktere nebudou potrebovat elektrickou energii
a nebo treba v jine forme a veskere dnes zname pameti prestanou mit
opodstatneni protoze ty informace budou uchovany jinak - napada mne
treba neco podobneho jako bylo v Avatarovi - obrovsky les (biopocitac).
Nesezenete nic cim bys nejakou ctecku vubec treba vyrobil.

Takze budes treba naprosto presne vedet jak to funguje, ale nebudes mit
technologii jak se k tomu dostat.

--
S pozdravem
Radek Vicek