OT: Ulozeni dat na nekolik desetileti.

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Květen 31 18:19:41 CEST 2010

 31.5.2010, 18:16:05

Papyrusove svitky jsou citelne i po vice nez 2000 letech. Pravda, jen
ty ktere byly vhodne ulozeny. Ale napr. stribrne mince se casto
dochovaly v dobrem stavu i kdyz byly "pouze zakopany v zemi".
Takze ruzna hard-core reseni, pri dobrem ulozeni budou citelna i po
desitkach tisic let. Tedy, pokud je nekdo najde.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz