OT: Ulozeni dat na nekolik desetileti.

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Květen 31 17:54:28 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 31.5.2010 od HW CNCnet.info:

> ;-) Jsem tak na zkousku prubnul syna(9).

> Kazety zna z doslechu jen VHS, netusi na co je magnetofon (mame ho
> nad televizi) a na dotaz co to je gramofonova deska rekl, ze to je
> velke CDcko.

> Tak co bude to stacit?

Jenže to je normální situace. Vůbec to neznamená, že by si informace
nemohl zjistit nebo se s tím setkat dodatečně. Já taky mám představu o
gramofonových válečcích, ačkoliv jsem je nezažil, a také jsme se učili
o hliněných destičkách, případně chápu, jak psala babička ve škole
perem namáčeným do kalamáře nebo jak se to jmenovalo :-)

Moje děti také nezažily telefon s rotační číselnicí, ale kdybych ho
někde vyhrabal a ukázal a lehce vysvětlil, určitě by to děti pochopily
a naučily se s tím pracovat...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601