Ulozeni dat na nekolik desetileti.

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Květen 31 16:35:37 CEST 2010

 31.5.2010, 16:30:28

No ty projekty jsou sice hezke, ale ve stednedobeho case, tj.
desitky let to muze dopadnou jako s tou jiz zminenou NASA. Jejich
problem pravdepodobne ma zaklady v tom ze NASA co by bohata instituce
pouzivala nejake velmi malo rozsirene, mozna i proprietalni reseni,
ktere nikdo jiny nema. Pokud by to ukladala zpusobem, v dane dobe
silne rozsirenym, pravdepodobne by snadno nasla nekoho kdo dana data
precte.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz