Ulozeni dat na nekolik desetileti.

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Květen 31 16:08:08 CEST 2010

 31.5.2010, 15:58:04

Ftip je  ftom, ze ten gramofon nemusite skladat. Ony tu stale jsou, a
dokonce i funkcni, byt ne v kazdem obyvaku.
Bavime se o archivaci na desitky let, ne na nekolik stoleti.
A bavime se tu, o nejakych mistnich dokumentech kdesi v Horni Dolni.
Az to za tech x let nekdo otevre, pravdepodobne bude na precteni
dokumentu ochoten vynalozit zhruba stejne usili a prostredky, jake je
dnes tazatel ochoten vynalozit na jejich vytvoreni.
Takze bud se mu to podari nejakym jednoduchym zpusobem, nebo se na to
vykasle.
Ze by nekdo investoval namahu a a prostredky, na to aby z
nejakych organickych tranzistoru poskladal interface mezi nalezenym
diskem a kvantovym DNA pocitacem, aby nekde v archivu dohledaval popis
komunikacnich protokolu, to se mi jevi jako krajne nepravdepodobne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz