DEM128160B-TMH z tme.cz

Jan Martincek konfera na martincek.com
Pondělí Květen 31 15:32:48 CEST 2010

Mam.
Prave tu riesim displej 7 segment s 3x10cm digitmi.
Z neznameho dovodu cinan namiesto poradia 12345 ma poradie 32145 a ani za
toho oneho netusim preco -

Takze to tu skrabeme a fixujeme - zlomil by som im obidve ruky - v DS
samozrejme vsetko nakreslene spravne

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of mrkvo na prokon.cz
Sent: Monday, May 31, 2010 2:36 PM
To: HW-news
Subject: DEM128160B-TMH z tme.cz

Zdravím,
  podělím se s Vámi o nevšední zážitek. Je to asi půl roku co jsem si na
ebayi koupil OLED display s SSD1332 (96x64) - je sice mrňavý ale musím
říct na to jak je levný, je opravdu parádní.
No, takže byl zařazen jako kandidát do jednoho "projektu".. podle
datasheetu jsem pěkne navrhnul tišťák, který už sem dnes(!) chtěl poslat
k prototypové výrobě po 5ti kusech, krásně to sedělo.. říkám si, mám
jenom jeden objednám další 4, ať na čínský balík nemusím pak dlouho
čekat. Dnes poštačka bouchá na okno a posléze stříhám obálku.. a šok..
piny mají větší rozteč. Na stránce na ebayi žádné varování (dokonce se
tam odkazují na datasheet kde je ta "moje původní správná" rozteč).
Takže mi došla trpělivost a dávám tam jíný, protože pak nechci "doufat"
že nějakej čínan s ušmudlanou angličtinou pošle snad ty správné (+ jsou
tam ještě další důvody).

Našel jsem na tme.cz DEM128160B-TMH  -
http://www.tme.eu/html/CZ/graficke-displeje-tft/ramka_4710_CZ_pelny.html .

Máte s ním někdo blahé/neblahé zkušenosti?
Děkuji

Milan Petržilka
http://mrkvo.wz.cz