Ulozeni dat na nekolik desetileti.

Galloth lordgalloth na gmail.com
Pondělí Květen 31 14:47:40 CEST 2010

A co to tak proste vypalit na CD v nejakem chybe odolnem kodu vicekrat
a proste tam strcit to CD. V nejhorsim to za 80 let nepujde
precist.... Ale myslim, si, ze pokud to na tom mediu bude treba
vsechno trikrat, plus jeste v nejakem samoopravnem kodu, ktery opravu
treba tri chyby ve slove, tak to s toho CD pak nejak vydolovat pujde,
ne? Mozna ne treba CD, ale disk nebo paska...

Jan Kastil
galloth na jabbim.cz