Ulozeni dat na nekolik desetileti.

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Květen 31 11:47:34 CEST 2010

Vsak at tam k tomu necha i (note/net)book, cteci zarizeni (dle
pouziteho media), manual k pouziti a napajeci zdroj :) Predpokladam,
ze napeti v siti bude i za 80 let a jestli se zmeni zasuvka pripadne
elektricke parametry rozvodne site, tak budouci generace pouzije
alespon ten konektor na DC strane.
Ale jinak hlasuji taky pro tistenou verzi, papir se doposud jevi jako
nejtrvanlivejsi medium.

PK