Střídač

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Květen 31 10:39:10 CEST 2010

nevyberal, bola to nudzova akcia :-) Rusenie bolo na 8kHz, zobral som od
kolegu zo skladu jadra a vyskusal kolko sa tam zmesti zavitov koaxialu.
Z toho sa zmerala indukcnost a vypocitalo o kolko sa potlaci rusiaca
zlozka, bolo to dostatocne, common-mode tlmivky sa natocili, namontovali
a meranie ukazalo ze toto opatrenie stacilo. V tomto priprade filtre
pomohli prerusit zemne prudy v opleteni koaxialov, ktore sa cez ten
koaxial potom dostavali do uzitocneho signalu.
Tieto problemy maju bohuzial vysoko experimentalnu naturu, takze treba
merat kade sa to siri a aky je mechanizmus riesenia, az potom sa hladaju
konkretne komponenty ako sa to da potlacit.
vid. oranzove koaxialy na http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/filter.jpg
b.