Kde sehnat PTFE folii na membranu pred vlhkomer?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Květen 30 22:19:46 CEST 2010

 30.5.2010, 22:09:08

Je otazkou, co jste vlastne testoval. Tech materialu a-la Go+re+tex,
tedy takovych kde PTFE funguje jako jakesi molekularni sito zase tak moc
druhu neni.
Jinym typem jsou materialy postavene na PUR membranach. Tech je mnohem
vice a maji, alespon dle tvrzeni vyrobcu fugovat na jinem principu.
Podle toho jak jsem ty reklamni kecy pochopil, jde o jakousi difuzi
molekul vody neporezni vrstvou. Asi jako kdyz difunduji dopandy do
kremiku. Tedy ten material je opravdu dost neprodysny, ale vodni paru
propousti prece jen lepe nez igelit.
Tilak dela sve veci z obou techto membran.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz