Kde sehnat PTFE folii na membranu pred vlhkomer?

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Neděle Květen 30 21:05:19 CEST 2010

Tilak měl hodně hard-shell bund, s velmi tvrdým materiálem na který byla
membrána nalaminována. Ale přesto že jsem od Tilaku nikdy nic s GTX
neměl, je to podle mě solidní výrobce a nic o špatné prodyšnosti jsem
neslyšel - a že by bylo od koho. S Alpine Pro nemám zkušenosti - oni
dělají s GTX? Mezi horolezci je to spíše taková značka s puncem "zboží
co mají v každém supermarketu a s kvalitou pro masy". Pohybuji se v
horolezecké komunitě a rozhodně si na GTX nikdo nestěžoval ani při
extrémních výkonech. Spoustu mých známých včetně mě je s tímto
materiálem naprosto spokojeno, i když se již několik let objevují dle
mého názoru lepší membrány. Prodyšnost je oproti běžným materiálům
rozhodně za provozu prokazatelná. Jak jste to testoval?

Zkuste si vzít normální nepropustnou větrovku z Tesca, proběhněte se a
pak to samé absolvujte v GTX bundě, věřím, že poznáte rozdíl.
Pochopitelně bude záležet i na vrstvách, které budete mít pod bundou...
Nějakým testům s nedefinovanými odstřižky bych moc nevěřil.

Honza Půhoný