Podsvetleny vypinac

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Květen 29 09:48:45 CEST 2010

Asi ano.
Jen mě překvapilo, že neindikuje přítomnost napětí na výstupu spínače (u
podsvětlení s LED to tak je), ale jeho mechanickou polohu.
Mám více spínačů paralelně, tak by se mi hodilo indikovat u všech, že je
obvod pod napětím.
Ted to funguje: přístroj je zapnutý = doutnavka svítí jen na sepnutém
spínači...

Zdeněk