OT patecni kviz - reseni

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pátek Květen 28 20:53:43 CEST 2010

Ano, neraz som pocul/cital, ze papilarne linie sa nedaju len tak
lako znicit.
Som vsak vynimka potvrzdujuca toto pravidlo, pretoze som si ich
znicil/zmenil na brusku prostrednika popalenim. Pritom neslo o ziadnu
brutalnu popaleninu. Omylom som chytil horuci kov. Nasledok bol
viacmenej bezny pluzgier, ziadne zcernanie. Takze tak popalenina 2.
stupna??
Namiesto ciar mam teraz "bodky" na ploche tak 5x5mm :-)
Pri inych popaleniach na inych prstoch sa linie zachovali, takze az
taka vynimka nie som. :-)
IK