[OT] Vykresy Mars rover

Dobosz Čestmír cestmir.dobosz na mediasupport.cz
Pátek Květen 28 14:18:04 CEST 2010

Treba Vam to pomuze pri hledani:

http://hobbiton.thisside.net/rovermanual/

cestmir

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces na list.hw.cz za uživatele Šerých Jakub
Odesláno: pá 28.5.2010 13:37
Komu: HW-news
Předmět: RE: [OT] Vykresy Mars rover

Obecne kontakty na NASA jsem nekolikrat pri ruznych prilezitostech zkousel a bylo to vzdy uplne bez odezvy.
Ale vzpominam si, ze kdyz byla vozitka cerstve na Marsu, vystavovali v prazskem planetariu pomerne verny model tusim dokonce ve velikosti 1:1. Rekl bych ze to musel postavit nejaky nadsenec a kdyz to postavil, musel k tomu mit i nejake plany. Takze bych zkusil kontakty tim smerem.

Jakub Serych