[OT] kde sehnat dily na konvici ETA

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Čtvrtek Květen 27 19:39:33 CEST 2010

> TO je myslim naprosto presne :-)
>> V Cine? :)

Pred casem jsem to sem psal a pokud vim tak to plati stale. Na stitku u
vyrobku Eta lze najit bud Eta Made in Czech Republic nebo jen Eta Czech
Republic. V prvnim pripade by melo jit skutecne o vyrobek Eta, v druhem
jen o nejaky OEM se samolepkou Eta. Druhych pripadu bude vice, prvni
jsou zejmena vysavace. Pak je samozrejme mozny jeste treti pripad ale
ten se od druheho lisi jen tim, ze je na stitku jen Eta a pak o tom
vyrobku asi v Hlinsku nic netusi... V pripade rychlovarky si osobne
myslim, ze panove Zuffa a Novotny maji pravdu.

Nicmene primo na strakach Eta, konkretne zde http://eta.cz/kontakty , je
i prodej nahradich dilu na dobirku (Zásilková služba ETA) vcetne mailu a
telefonu tak to zkuste. A nebo nekoho z nich http://eta.cz/servis mozna
mate za rohem...

Pavel

P.S. Proc jste to oznacil OT ?