Potenciometr 100R 10W

Čtvrtek Květen 27 08:36:07 CEST 2010

2010/5/26 Pavel Kutina <hw na prelude.cz>:
> No jo, tak to je pak tezke - obecne patri slovni spojeni "libi se mi to" k
> tem nejdrazsim vubec :)
>
> Mimochodem - nedavno resil muj kamarad prani sve o dvacet let mladsi
> pritelkyne, ktera si usmyslela, ze bude hrat na baskytaru, ackoli v zivote
> nehrala ani na hreben. Prisli do prodejny, ona prohlasila "jeeeeeee,
> tamhleta se mi libi!" no a jeho to stalo o dvacet tisic vic. Takze z toho
> pohledu je to, ze je ten potenciometr docela hezka soucastka, vlastne za
> hubicku...

Nojo, co mi to připomíná. Ženskou zajímá, jakou to má barvu nebo tvar,
ne jakej to má procesor, RAM, HDD nebo výkon motoru...

(T.č. moje drahá polovička, tehdy ještě se statusem přítulkyně, chtěla
novou televizi, přišla do krámu a ukázala prstem "tahle se mi líbí",
no byl to blbej Thomson, kdyby se zeptala, co jí doporučim, ukázal
bych na Panasonic, jelikož to tehdy byly nejlepší televize, v tom
krámu jsem tehdy cca 1/2 roku pracoval a všichni se tam shodovali na
tom, že Panasoniky maj nejlepší obraz. Ten Thomson navíc jako bonus
trpěl nějakým přeslechem zvuku, takže když se přepnul na AV vstup, byl
v repráku slabě slyšet poslední program - a když jsem odpojil anténu,
tak to bylo jen chrčení, ale docela hlasitý).

P.K.