plexisklo s antireflexem

Mirek Paták mi3 na centrum.cz
Úterý Květen 25 22:41:39 CEST 2010

Zkusil bych http://www.znackykladno.cz/uvod

Mirek

-----Original Message-----
From: Tomáš - [mailto:zatoichi.t na seznam.cz]
Sent: Tuesday, May 25, 2010 7:07 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: plexisklo s antireflexem

 Dobry den.
 Shanim 4mm tluste plexi sklo s antireflexni upravou. Nemyslim tim nejake
 zmatneni ci zdrsneni, ktere zmensi odrazivost okolniho prostredi (a zaroven
 zmensi svetelnou propustnost), ale naparena ci jinak nanesena vrstva
 antireflexni hmoty (dielektrika). Obycejne zdrsneni ci zmatneni jedne ci
obou
 stran plexiskla ovlivnuje vysledny obraz LCD TFT. Porotoze toto plexi chci
 pouzit jako ochranny prvek LCD TFT displeje. Na obycejne sklo jsem nasel,
ale na
 plexi ne, jestli to vubec existuje. Jenze jsem to uz videl, takze existuje
 antireflexni plexisklo. Nevite nekdo neco o necem ci o nekom kdo by to
vedel?
 Diky. Tomas