elektricky navijak

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Úterý Květen 25 14:42:58 CEST 2010

Hladam elektricky navijak, nieco ako:

Asist
http://www.naradie-asist.sk/el-dielensky-zavesny-navijak-1050w-p-1224.html?zenid=3q45icplg43s2csesufku9pc45
alebo:
Güde GZS 300/600
<http://www.euronaradie.sk/product_info.php?cPath=197_511_512&products_id=2968&osCsid=6cl3af7qtdikdoj4ar65vj2gi2>
Güde GZS 500/1000
<http://www.euronaradie.sk/product_info.php?cPath=197_511_512&products_id=2969&osCsid=6cl3af7qtdikdoj4ar65vj2gi2>

ale podla moznosti nieco trvacnejsie ( Asistu a Gude velmi neverim ...)
Asi neviem najst spravny vyraz do googlu - borim  sa v stovkach odkazov
navijakov pre auta a servisnej techniky pre autoservisy s cenami vysoko
nad 2000 E.

Potreboval by som, aby to vedelo zdvihnut tak 300-500 kg priamo,
dvojnasobok s kladkou, malo to brzdu, alebo inak vyriesene zastavenie
zdvihnuteho bremena.
Napajanie 230, alebo 400, na tom nezalezi, upevnenie si dokazem prisposobit.
Vyska zdvihu ( lana ) minimalne 10 m.

Nema niekto skusenosti s niecim podobnym, pripadne s Asistom, alebo Gude?
Planujem to pouzivat niekolko weekendov rocne, zivit ma to nebude, preto
uplne super profi to byt nemusi.

Dodo