GPS navigace

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Pondělí Květen 24 18:59:27 CEST 2010

Mam starsi (stary) Navigon 2310.
SW je vcelku intuitivni a system upgradovani je delany pro absolutne blbe,
ale vse za Eura. [Hodni soudruzi v NSR nabizeji mapy i jinak :-)]
Politika distribuce/uvolnovani novych map je velice sverazna (z mych zkusenosti).
Pokud si nastavite priority vyberu trasy, tak to v zaveru nabidne k vyberu
3 nejoptimalnejsi trasy. Zatim jsem nebloudil
V dobe porizovani jsem mel moznost si vyzkouset i neco s iGo, ale nejak
jsem z toho tehdy nebyl nadseny + pozdeji TomToma a tam to bylo
podobne. Ale to uz jsem byl asi ovlivneny Navigonem.

Na provozovani Navigonu pro turistiku ale zapomente, na to jsou viz
predrecnici jine navigace.
1) mapy jsou hlavne pro silnicni sit, stezky v horach zde moc nehledejte
2) jedna se o navigaci do auta, ta vnitrni baterka jej uzivi  ~1hod
Leda by tyto 2 zapory u 1400-stovky vychytali.
Podle webu podporujou pesi, ale vydrz baterky taktne neuvadeji.

Ta 1400-ka ma jen 1GB vnitrni pameti, pokud chcete vice map, musite
si dokoupit 2GB microSD. Orientacne, u mne mapy kde se pohybuji
nejcasteji (CR, PL, DE, SK, I, A) zabiraji ~900MB.
Cela Evropa+Rusko pak 2.2GB.
Jinak vse je o mapach, chyba se najde u kazdeho.

JURP