GPS navigace

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pondělí Květen 24 18:59:10 CEST 2010

Puvodni  zprava "Re: GPS navigace" od "Ivan Kiss (hw-list na list.hw.cz)"
z 24. května 2010, 18:31:41,
msgid:285641532.20100524183141 na novohrad.sk (3699 bajtu):

IK> Povedal  by  som,  ze  je  to  neporovnatelne.  Topo  Czech  v3 je
IK> vektorova digitalna mapa s prvkami vyuzivajucimi funkcie pristroja
IK> GPS:
IK> http://shop.garmin.cz/mapy-software/turisticke/topo-czech-3-pro-plna-verze.html

Ze  je  tu mapu mozne pouzivat v jednom case pouze na jednom pristroji
bych chapal, ale ji nelze prenest na jiny pristroj napr. pri zakoupeni
nove  navigace  mi  prijde  vzhledem  k  cene  mapy (4990 CZK) pomerne
omezujici.  Asi  by  se  jim  to spatne hlidalo, kdyz ta navigace nema
pristup  na  inet.  Da se to nejak obejit? Stejne je aktualni verze te
mapy  podle  podkladu  z roku 2008, takze IMHO netreba kupovat kazde 2
roky novou mapu.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz