GPS navigace

Pondělí Květen 24 17:12:02 CEST 2010

2010/5/24 Tomáš Koželuh <mr.death na ipq.cz>:
> Poté, co mně debilní TomTom protáhl těma nejhoršíma okreskama třetí třídy,
> kde ležel sníh místo toho, abych jel furt po hlavním tahu, kde většinou
> nebylo už ani mokro, protože si "myslel", že je to nejrychlejší trasa, jsem
> tuhle navigaci na kokot zavrhl.

Můj Garmin to dělá taky (vybírá cestu s horším povrchem), ale je to
jedna z nejlevnějších navigací, třeba to je i cenou - nicméně srovnání
s nějakou dražší nemám.

BTW jak chcete navigaci naučit, aby věděla, kde leží sníh? ;-) Pro ni
je to silnice, po který se dá jet 90 a tak to bere jako rychlejší
cestu.

P.K.