Re: OT: Oční optika [Was: Re: ot: ubudanie casu ma dosledky :-)]

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Pondělí Květen 24 16:31:10 CEST 2010

Mam skla (plastove) Essilor s upravou Crizal, plosaky navrhujem a farebne
vady neregistrujem ziadne. jedine som si vsimol (u LCD monitorov) ze pri
pohybe hlavy sa cervena a modra voci sebe posuvaju. Ale to bude asi
konstrukciou monitora a nie sklami.