konektory N a TNC

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Květen 24 16:30:14 CEST 2010

urobit ako najlepsie sa da, ten velmi stratovy kabel tomu dost pomoze.
Ak ma kabel utlm v rade 15-20dB ako bolo spomenute tak na konci kablu
budu odrazy utlmene a pravdepodobne dosiahnu rovnaku uroven ako odrazy
od konektora. Otazka je ako velmi to vadi.
Ak mate aplikaciu ktora posiela puzly a male odrazy budu sposobovat
problemy pri prenose informacie tak sa tym treba zaoberat. Ak ide o
kontinualny signal tak je to zrejme jedno.
A ak potrebujete maximalny mozny prenos vykonu tak by ste tam urcite
nedavali hentaky hnily kabel.
Dobre nakrimpovane kvalitne konektory a potom dobre urobeny pajkovany
koaxialny spoj by mal fungovat bez problemov. Dobre nadpojeny koaxial ma
mensie odrazy ako lacne konektory.
b.