GPS navigace

LINHART Jiří jirilinhart na post.cz
Pondělí Květen 24 12:13:22 CEST 2010

Uvazuji o zakoupeni GPS navigace. Jeste jsem nijakou nemel, nemel jsem ani pujcenou, takze nemam zadne zkusenosti. Chtel bych ji vyuzit pri jizde v aute i pri turistice. Uvazuji o koupi NAVIGON 1400 REGIONAL  popripade drazsi Evolve CoolTraxx3D nebo uplne jinaci. Vim ze se dne jiz da sehnat GPS navigace od 1500,- kč,  ale nechci brat zrovna to nejlevnejsi. Jedna z podminek je cena asi do 2500,- Kč a trochu doba presnost pri jizde autem nejlepe s moznosti razeni do pruhu.

Nemate nekdo tip nebo zkusenosti pri vyberu jedne ci druhe GPS navigace ?

Predem dik JL

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 100523-1, 23.05.2010
Testovano: 24. 5. 2010 12:13:27