4x16 LCD BC1604A

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Květen 24 08:51:10 CEST 2010

No ale ja riesenie neviem, len som sa chcel stavit.

U beznych 4x16 a 4x20 je 2. a 4. riadok "pokracovanim" 1. a 3. Skuste sa nastavit na zaciatok 1. riadku a len zapisovat znaky (trebars same 'A') bez prestania (ale obidte akykolvek "inteligentny" medzisoftware, len zapisujte znaky priamo do LCD modulu). Po zapisani 128 znakov by mali byt vsetky 4 riadky popisane.

wek