[OT:] Javascript a pole z PHP

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Květen 24 05:27:22 CEST 2010

Zdravim a omlouvam se za takhle casny OT, ale mam tu zadrhel, se kterym
nejak nemuzu hnout a ma to byt asi tak za tri hodiny nasazene...

V PHP se mi generuje formular, jeho prvky jsou checkboxy, v HTML pojmenovane
jako "item[]". Po zaskrtnuti kterehokoli z nich se jako key pole pronese
jakasi hodnota, nastavovana z PHP a tedy mam pole:

item[93] => on
item[245] => on
item[342] => on
(a dalsich nekolik prvku pole s podobne nahodne pojmenovanymi klici je off)

V PHP to samozrejme snadno obslouzim, vsechno ostatni uz chodi, ale rad
bych, aby tam byla jeste "zachranna brzda" pro uzivatele, a tedy se form
pres volanou fci javascriptu pozeptal neco jako "opravdu si prejete vsech X
prvku smazat?"

Problem je, ze uz mi hlava nefunguje a nedari se mi v javascriptu na prvek,
pojmenovany v HTML s hranatymi zavorkami, dostat, abych si zkontroloval,
jestli je nejaky zaskrtnuty a jestli ano, tak kolik jich je.

Nenapada nekoho neco? Docela mi to hori a google zrovna relevantnimi
odpovedmi neprekypuje (a hlava uz neni nejcerstvejsi, takze se ho mozna i
blbe ptam).

Diky za kazdou radu.

Pavel Kutina