OT: Stroj na cukrovou vatu

Jiri LINHART jirilinhart na post.cz
Neděle Květen 23 17:06:15 CEST 2010

Nevlastnim ho, ale castecne jsem si jeden trochu lepzkousel nez jsem jej
nekoupil.
Hlava - rotacni predmet kde do stredu se nasype cukr a malymi (doopravdy
prtavimi otvory) se odstredivou silou vytlacuje rozehraty cukr ven. Voda
temito otvory tezko prochází. Asi casta zavada zacpany nebo velký otvory

Velký problem je použití cukru

bezný krystal - nepouzitelný - zacpavá se a potom prepaluje, ale neco
jako vatu na zamazani stroje a spejle to udelalo

Hrubý krystal - oneco lepsi

dalsi jsem nezkousel ja, ale dobry zdroj informací

Hrubý krystal pro vcelare - docela dobrý

Originál ze stánku s cukrovou vatou - uz se to dalo pouzit, ale mnozství
vaty nebylo nic moc (nebyla nadýchaná). Dve dávky dali jednu malou
špejli.

Proto jsem to nekoupil. Mozna to bylo jen tim kusem a prvotni
neznalosti.

JL