brouk na dreve ??

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Květen 23 10:21:26 CEST 2010

Kdesi jsem vydoloval, že chlornan sodný (neředěný, ve 20L kanystru pořídíte
za pár set) a nějaká skalice(žeby zelená?)  je dlouhodobá ochrana dřeva.

----- Original Message -----
From: "Jan Peterka" <peterka256 na seznam.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, May 23, 2010 10:03 AM
Subject: RE: brouk na dreve ??

Ta impregnace je podle fota provedena zjevne spatne.
Nicmene i kdyby byla provedena spravne, je celkem k nicemu.
Vetsina pripravku do 5 let vyprcha a zustane jen ta zelena barva (samotny
pripravek je bezbarvy). Je to jen takova moda privezena pred par lety z
Rakouska a
vydatne podporovana vyrobci techto sajrajtu.