Re: OT: Oční optika [Was: Re: ot: ubudanie casu ma dosledky :-)]

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Květen 22 22:02:56 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 22.5.2010 od gatilo:

> K pausalnimu mereni nitroocniho tlaku nejsou duvody ani tak moc
> zdravotni, jako ekonomicke. Pro lekare/zdr. zarizeni jde o "dobrej
> vejvar", tak se to dela jak na bezicim pase. I kdyz prijdete na ocni
> s vidlickou zabodnutou v oku, bude se sestra snazit zmerit vam
> nitroocni tlak jeste driv nez se zepta jak se jmenutete. Holt o
> penize jde az na prvnim miste.

Ano, to je pravda. Přišel jsem onehdá do nemocnice s erozí rohovky,
nemohl jsem to oko téměř ani otevřít, šíleně mě to bolelo a řezalo, a
ta kráva sestra mi do něj ještě foukala tím měřičem...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601