Problem se soucastkami.

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Květen 21 15:51:42 CEST 2010

Nevim jak americti dodavatele...
Kdyz zacala ta kriiize, tak vsichni odberatele hromadne rusili
objednavky a vyrobci kremiku (soucastek) meli problem. Objednavky
nejiste a tak nevyrabeli moc ani na sklad. No a po ozveni se vsichni
ti, co vse kvapem rusili, najednou divi, ze vyrobci kremiku si davaji
majzla. Dost vyrobcu tak trochu snizilo kapacitu a propoustelo. No a
ted holt ta kapacita chybi. Toz tak nejak nahled od vyrobce kremiku.

Prestoze je patek, prosim zadny flejm jestli odberatele maji narok
rusit co si naobjednali nebo ne a jestli vyrobci kremiku meli nebo
nemeli vyprazdnovat sklady. To stejne na veci nic nemeni. Jen jsem
popsal stav veci.

PK