RE: OT: WRAP a příkaz mount --rbind

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Květen 21 15:10:51 CEST 2010

Linuxu moc nerozumim, ale co jsem daval dohromady WRAP ja, nebylo by reseni fstabs? Ja mam takto var namountovany do RAM a dmesg tam mam. Ostatne tohle vsechno za me udelal instalator sam (myslim ze voyage 0.6). Stacilo postupovat dle navodu (odkaz v minulem vlaknu o WRAPu) a zatim jsem tam bez nejmensich problemu rozjel vse co jsem potreboval (pouze apt-get install xxx a nastaveni konfiguracnich souboru).

MG
Odesílatel: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Ales Filip [nostromo na khnet.info]
Odesláno: 21. května 2010 12:22
Komu: HW-news
Předmět: Re: OT: WRAP a příkaz mount --rbind

TAk jak do těch logů koukám, tak je tam kernel, dmesg, apod. Ty tam
zapisují asi dřív než je USB připojený.

Předtím jsem měl Voyage linux 0.5, a ten měl /var/log v adresáři /rw,
což je ramdisk. Teď jsem nainstaloval verzi 0.6, a tam je všechno jinak.
CF karta je sice RO, ale /var je z toho vyjmutý, je na kartě, a zapisuje
se do něj. Adresář /rw je tam sice také, ale je prázdný. Buď udělali
soudruzi chybu, nebo tomu nerozumím. Zítra zkusím udělat to, co bylo v
té starší verzi - udělat symlink do /rw adresáře.

Aleš Filip