OT: WRAP a příkaz mount --rbind

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Květen 21 08:38:39 CEST 2010

Dobrý den,

Je tady docela dost lidí, kteří znají Linux, a já nemůžu nikde nalézt
odpověď :-(

Mám ve Wrapu CF kartu sda a USB HDD sdb. Když udělám
mount --rbind /var/log (na sda) /hdd/var/log (na sdb)

tak vidím soubory v obou adresářích.
Ale kde jsou ta data fyzicky uložená? Na sda, sdb, nebo na obou?

Vytvořit /var na tom HDD, a připojit ho ve fstab  bohužel nejde, protože
se do /var zapisuje zřejmě ještě před tím, než se ten USB HDD připojí do
systému. Takže jsem to chtěl vyřešit pomocí mount --rbind. To sice
funguje, ale není mi jasné, jestli se ta CF karta potom používá, nebo ne.

--
Aleš Filip