[OT] Zkracene odkazy - bylo Zaznam toho co je na monitoru

Rollfree rollfree na volny.cz
Čtvrtek Květen 20 17:44:43 CEST 2010

Dobry den,

muzu se zeptat v cem spatrujete vyhody zkracenych URI odkazu ?

Nevyhody si dovedu docela predstavit - platnost odkazu je zavisla
nejen na cilovem serveru, ale i na platnosti prevodu odkazu na
Vasem serveru. Coz plati o to vice, pokud uvedete jen odkaz, ale
neni u neho napsane, ceho se tyka. Pak pri pozdejsim vyhledani
Vaseho prispevku v historii velmi pravdepodobne informacni
hodnota bude ztracena.

Ale vyhody mi unikaji (minimalne u "normalnich" okazu, ktere nemaji
stovky znaku).

Jde o usetreni nekolika znaku (a to jeste jak kdy) nebo o pochlubeni
se novou hrackou ?

rollfree