Mikrovlny a červotoč

Dalibor Smolík doma na aprilla.sk
Čtvrtek Květen 20 11:01:30 CEST 2010

To mi je jasné, sú tam minimálne nožičky, a aj samotný čip je s vývodmi
nejako prepojený, uvažoval som nad spôsobom, ako plošne obmedziť zásah
obvodu zhruba na plochu, kde sa nachádza samotný čip. Sú to len také
úvahy, ale za nejaký ten experiment by to možno stálo. Ako poznám seba,
aký som škrečok, v šuflíku mám OTP EPROMiek tak za kilo, veď prečo to
vyhadzovať, určite aj ostatní sú na tom podobne. Rentgen sa doma pred
manželkou obhajuje čažko, s tým magnetronom by to bolo troška
jednoduchšie, staré mikrovlnky sa povaľujú kade-rade, stačí nabehnúť na
zberný dvor s príslušnou sklenenou žiadankou :-)

Dali