Mikrovlny a

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Květen 20 10:19:54 CEST 2010

Moucha v zavřené a zapnuté mikrovlnce lezla, létala a vůbec jí to nevadilo.
To bude chtít mnohem kratší vlny.

----- Original Message -----
From: "Lubor Otta" <butan na geoinvest.cz>

Kdybych to měl provozovat, tak ošetřovaný návytek a otevřenou zapnutou
mikrovlnku zavřu do nějaké velké plechové skříně. A nejlépe použít
mikrovlnku bez otočného talíře, ale s vrtulkou která "míchá"
elektromagnetické pole. V blízkosti pantů a kování ale mohou nastat
odstíněná místa kde breberky nezničíte.
Lubor