Mikrovlny a červotoč

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Čtvrtek Květen 20 10:03:59 CEST 2010

Kdybych to měl provozovat, tak ošetřovaný návytek a otevřenou zapnutou
mikrovlnku zavřu do nějaké velké plechové skříně. A nejlépe použít
mikrovlnku bez otočného talíře, ale s vrtulkou která "míchá"
elektromagnetické pole. V blízkosti pantů a kování ale mohou nastat
odstíněná místa kde breberky nezničíte.
Lubor