Hw-list Digest, Vol 67, Issue 51

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 19 16:26:01 CEST 2010

Já to objednám hotové, jen chci postavit sondu a koupit rezervní ten
log. detektor co je na vstupu. Jak se znám, tak mi určitě v zápalu boje
odejde do křemíkového nebe.  Našel jsem jedno měření na webu autora  -
filtr 10,7MHz :
http://www.dl1alt.de/NWT502/10_7_NWT502_V2_3.pdf
Vypadá to moooc pěkně!
Jinak máte nějaký divný předmět....? Něco je někde špatně.
JaKub