OT: tepelne cerpadlo zeme/voda

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Květen 18 22:12:44 CEST 2010

Nevim osobne, ale manzelka neco zjistovala a dotace zavisi nejak na
procentech teoreticke uspory - takze nejake studie, posudky, projekty...
Takze ta dotace IMHO pokryje byrokracii kdyz se zadari ;-)
Zatim jsme do toho nesli ale vrty se u nas daji poridit tak za 80 bez
papiru a s autogenem v ruce agregat takj za 40 ;-)